گنج یاب

Wiki Article

نوع فلزیاب: طلایاب و گنجیاب معمولا به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند: مترداف (دستگاه‌های پالسی) و فلزیاب‌های فرکانس بالا.

برخی از برنامه‌های فلزیاب رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر پولی هستند.

امیدواریم که بتوانیم با مشاوره صحیح و انتقال تجربیات خود در کنار محصولات کارامد و با کیفیت ، سهم کوچکی در موفقیت شما عزیزان داشته باشیم.

وقتی طلا را کشف کردید، قطعاً این فرصت را از دست نخواهید داد.

این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده و بصری است که به راحتی قابل درک است. بسته به سلیقه خود می توانید یک تم تیره یا روشن را انتخاب کنید.

آموزش فلزیاب مینلب جدیدترین دستگاه های فلزیاب

اکنون زنان می توانند از این ابزار جدید طلا و فلزیاب برای کشف طلا و جواهرات گرانبهای خود استفاده کنند.

آنها به طور کلی با چیزهای جدیدتر یا متفاوت آشنا نیستند. بسیاری از لوازم الکترونیکی و ویژگی های جدید در سال های اخیر به وجود آمده اند. بنابراین همیشه مطمئن شوید که طیف وسیعی از تجهیزات را بررسی می کنید. در ادامه به دو سوال که باید قبل از خرید فلزیاب از خود بپرسید.

همه دستگاهای نقطه زن بدون استثنا زیر دکل فشار قوی برق بعلت تداخل پالس و امواج دچار خطا و اختلال می شوند

فاکتورهای موفقیت در این رشته ابتدا زمین خوب، دوم دستگاه طلایاب خوب و سوم اپراتور خوب است. عبارت های ساختگی مثل فلزیاب گوشی ماهواره ای و فلزیاب دیجی کالا که جدیدا توسط بعضی افراد تبلیغ می شوند هیچ سودی برای شما ندارند.

گوگل پلی استور و اپ استور اپل دارای انواع اپلیکیشن های فلزیاب هستند که از انواع رابط های جذاب برای بهترین تجربه کاربری استفاده می کنند.

۵ فلزیاب‌های فرکانسی ۱.۶ فلزیاب‌های مغناطیسی ۱.۷ فلزیاب حرارتی راداری زمینی ۲ جستارهای وابسته ۳ منابع گنج یاب تغییر وضعیت فهرست محتویات فلزیاب

این یک برنامه ساده است که به دانش خاصی در زمینه فلزیابی نیاز ندارد. با این حال، باید در نظر داشته باشید که سنسور مغناطیسی برای عملکرد صحیح برنامه ضروری است.

این برنامه ها (برنامه ها) برای تشخیص طلا یا فلزات به طور کلی به حسگرهای مغناطیسی موجود در بیشتر مدرن ها بستگی دارد.

Report this wiki page