پیچ و مهره صنعتی ایران

Wiki Article

پیچ شانه‌ای نوعی از پیچ‌های تقویت شده است. این پیچ برای مکان‌هایی که بارهای برشی و خمشی زیادی بر پیچ وارد می‌شوند مناسب است.

این نوع پیچ‌ها عمدتاً برای اتصال سرویس خواب در زیر کار استفاده می‌شوند، زیرا این پیچ‌ها برای اتصال در محیط‌های باز و مستعد به برخورد با اشیاء مختلف استفاده می‌شوند.

نوع خط الراس‌های حلزونی یا نوع رزوه به صورت رزوه مثلثی، رزوه مربعی، رزوه ذوزنقه‌ای و رزوه نیم دایره‌ای و غیره می‌باشد که سطح استوانه پیچ را احاطه کرده‌است.

پیچ و مهره، از جمله اجزای بنیادی در صنایع ساختمانی، خودروسازی، الکترونیک و صنایع دیگر هستند که بدون آنها اتصال و مونتاژ قطعات با دقت و استحکام لازم ممکن نیست. در این مقاله، به بررسی عمیق تر و جامع انواع پیچ و مهره، ویژگی ها و کاربردهای صنعتی آنها می‌پردازیم.

گروه تحریریه سازوکار سپاس از اینکه نظر خود را با ما در میان می‌گذارید...

همچنین پیش از اواسط قرن ۱۹، چفت‌هایی با خار و پرچ، در کشتی‌سازی به کار می‌رفتند.

این پیچ‌ها با پوشش زینک یا استیل استنلس به فروش می‌رسند.

لولا گازور چیست؟ انواع لولا گازور و کاربرد آنها ۱۰ فروردین ۱۴۰۱

پیچ‌های اجاقی به عنوان نوع پیچ ماشین شناخته می‌شوند که یک سر گرد یا تخت دارند.

پیچ فیکس یا ثابت یکی از انواع اتصالات بوده که برای اتصال دو صفحه ام دی اف به یکدیگر استفاده می‌شود و می‌تواند به راحتی دو پیچ و مهره جعفری زنجان صفحه ام دی اف را در کنار هم فیکس کند. 

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این پیچ از فولاد کربن ساخته شده و در برابر مواد شیمیایی و رطوبت آسیب پذیر است؛ به همین جهت برای استفاده در محیط‌های مرطوب مناسب نیست.

ایجاد حساب کاربری سایدبار چطور میتونم کمکتون کنم ؟

اولین اتفاق توسط برادران وایت (ژاب و ویلیام) در استافورد شایر بریتانیا رخ داد؛ که در ۱۷۶۰ دستگاهی را که امروزه ممکن است ما آن را به عنوان دستگاه تولید پیچ اولیه و ابتدایی بشناسیم، به ثبت رساندند. این دستگاه برای تبدیل پیچ‌های هرز به پیچ‌های مطلوب استفاده می‌شد و شیار آن توسط یک سوهان چرخنده، زمانی که محور اصلی ساکن بود بریده می‌شد.

Report this wiki page